Пошуковий запит: (<.>A=Куделко В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Погребняк І. М. Вплив занять оздоровчою аеробікою на рівень розвитку гнучкості студенток [Електронний ресурс] / І. М. Погребняк, В. Е. Куделко, О. П. Наговіціна // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2013. - № 5. - С. 49-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2013_5_11
|
2. |
Куделко В. Е. Конкурентоспроможність освітньої послуги за напрямом підготовки "Менеджмент у спорті" на освітянському ринку України [Електронний ресурс] / В. Е. Куделко, А. М. Куделко // Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту. - 2014. - № 4. - С. 22-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PPMB_2014_4_7
|
3. |
Васьков Ю. В. Теоретичні основи модернізації змісту непрофесійної фізкультурної освіти у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Ю. В. Васьков, В. Е. Куделко, В. Г. Понікарьова, О. М. Болтєнкова // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2015. - № 2. - С. 42–47. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2015_2_9 Мета роботи - вивчити проблему проектування змісту непрофесійної фізкультурної освіти у вищому навчальному закладі. Проаналізовано нормативні документи та літературні джерела з теорії та методики фізичного виховання. Досліджено питання визначення номенклатури джерел і факторів, що впливають на добір і конструювання змісту непрофесійної фізкультурної освіти; обгрунтовано роль і змістовну сутність кожного з них; запропоновано нові підходи до визначення інваріантних і варіативних складових навчальних планів. Наведено роль і змістовну характеристику окремих компонентів основних джерел і факторів непрофесійної фізкультурної освіти; запропоновано їх певну ієрархію і значущість. Розмаїття джерел і факторів проектування змісту непрофесійної фізкультурної освіти розподілено на 2 блоки: непедагогічні і педагогічні.
|
4. |
Куделко В.Є. Визначення ефективності різних моделей навчання комбінаціям базових рухів аеробіки студенток ВНЗ [Електронний ресурс] / В.Є. Куделко, О.О. Сластіна // Теорія та методика фізичного виховання. - 2015. - № 1. - С. 32-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFV_2015_1_5
|
5. |
Зима О. Г. Значення брендингу у підвищенні конкурентоспроможності туристичного напрямку [Електронний ресурс] / О. Г. Зима, В. Е. Куделко, В. О. Підгайна // Географія та туризм. - 2012. - Вип. 20. - С. 44-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/gt_2012_20_9
|
6. |
Куделко В. Е. Сучасні підходи до організації професійно-прикладної фізичної підготовки дівчат у системі фізичного виховання у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / В. Е. Куделко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2016. - Вип. 46. - С. 328-334. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pfto_2016_46_48
|
7. |
Гринько В. Вплив занять аеробного характеру на спеціальну витривалість студентів у групах зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс [Електронний ресурс] / В. Гринько, В. Куделко // Слобожанський науково-спортивний вісник. - 2017. - № 5. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/snsv_2017_5_10 Мета роботи - експериментально виявити вплив на спеціальну витривалість занять аеробного характеру (кросова підготовка та базова аеробіка), які включені до програми вищих навчальних закладів груп зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс, і дослідити необхідність включення цих занять у навчальну програму з фізичного виховання. Проведено аналіз та узагальнення літературних джерел, педагогічне спостереження, педагогічний експеримент, моделювання. У експерименті приймали участь 106 студентів перших курсів: (53 - контрольна група та 53 - експериментальна). Аппробовано методику виявлення впливу занять аеробного характеру на спеціальну витривалість студентів груп зі спортивною спрямованістю, розроблено та доведено ефективність експериментальної методики занять для підвищення спеціальної витривалості. На даному етапі експерименту обгрунтовано та доведено ефективність програми із включенням занять аеробного характеру (кросова підготовка та елементи базової аеробіки) в навчальні групи зі спортивною спрямованістю (секційні заняття) настільний теніс.
|
8. |
Гринько В. М. Теоретико-методичні аспекти організації занять з фізичного виховання у сучасній вищій освіті [Електронний ресурс] / В. М. Гринько, В. Е. Куделко // Спортивні ігри. - 2020. - № 2. - С. 4-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2020_2_3
|
9. |
Гринько В. М. Дослідження рівня фізичної підготовленості студентів І-ІІ курсів українського державного університету залізничного транспорту [Електронний ресурс] / В. М. Гринько, А. Я. Єфремова, В. Е. Куделко // Спортивні ігри. - 2020. - № 4. - С. 14-21. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sporihry_2020_4_4
|
10. |
Гринько В. М. Вплив занять аеробної спрямованості на координаційні здібності студентів. динаміка та прогнозування [Електронний ресурс] / В. М. Гринько, В. Е. Куделко // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2019. - Вип. 3К. - С. 169-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2019_3K_44
|